ՎԱՐՈՐԴՆԵՐԻՆ

Բարև հարգելի վարորդ:
Նախքան մեզ հետ համագործակցելը, խնդրում ենք մանրամասն ծանոթանաս մեր ծառայության կանոններին: Մեր թիմը ձգտում է խստորեն կատարել բոլոր պահանջները և ցանկանում է, որ դուք հարմարավետ և վստահ զգաք ղեկին: Հիշեք, որ մեր հաճախորդների անվտանգությունն առաջին տեղում է: Մենք վստահ ենք, որ դուք հիանալի կերպով կտիրապետեք մեզ հետ աշխատելու բոլոր նրբություններին և կդառնաք մեր թիմի անփոխարինելի անդամը: Վստահեք մեզ, և մենք կանենք հնարավոր ամեն բան, որպեսզի ձեր աշխատանքը ձեզ միայն ուրախություն և գոհունակություն բերի: Ուրախ կլինենք տեսնել ձեզ մեր շարքերում:

Եվ այսպես, մենք ունենք 2 ծառայություն, առաջինը՝ «Տուրեր և տրանսֆերներ», իսկ երկրորդը՝ «Վարձակալություն»

1. «Տուրեր և տրանսֆերներ» ծառայության միջոցով կազմակերպվող պատվերների երթուղին հստակ է։ Օրինակ՝ առաջին օրը հաճախորդին օդանավակայանից պենք է տեղափոխել հյուրանոց Երևանում։ Երկրորդ օրը հյուրանոցից մեկնել Գառնի, Քարերի սիմֆոնիա և Գեղարդ, այնուհետև երեկոյան վերադարձնել հաճախորդին հյուրանոց։

2. «Վարձակալություն» ծառայության միջոցով գոյացած պատվերների երթուղին ավելի ճկուն է։ Օրինակ, հաճախորդը կարող է մեքենա վարձել և որոշել, թե ուր գնալ: Նա կարող է ընտրել ճանապարհորդություն դեպի Գառնի, Սևան կամ այլ վայր։ Այդ դեպքում դուք պետք է սպասեք հաճախորդին, մինչև նա չեղարկի ուղևորությունը։

Առաջին դեպքում հաշվարկը կարարվում է մինիմալ արժեքով գումարած կիլոմետրի արժեքը։ Երկրորդ դեպքում՝ մինիմալ արժեք գումարած կիլոմետր, դումարած սպասելու ժամանակ։

Ուշադրություն։ Սակագները դինամիկ են, ենթակա են փոփոխման կախված սեզոնից և հարցումների քանակից։

Հաճախակի տրվող հարցեր

1․Ի՞նչ է FOXIZZ-ը

FOXIZZ-ը բազմաֆունկցիոնալ ծառայություն է, որը հեշտացնում է մարդկանց կյանքը՝ միավորելով օգտվողներին և ծառայություններ մատուցողներին: Այս փուլում մենք առաջարկում ենք տրանսպորտային ծառայություններ, "Տուրեր և տրանսֆերներ", ինչպես նաև ավտոմեքենայի վարձույթ վարորդով։

2․ Ինչպես՞ է վճարելու պատվիրատուն

Պատվիրատուն կարող է վճարել կանխիկ, քարտով կամ դրամապանակով: Քարտով վճարելիս գումարը կփոխանցվի մեր հաշվին, այնուհետև մենք այն կփոխանցենք ձեզ: Եթե ​​վճարում են դրամապանակով, ապա գումարը հայտնվում է ձեր պրոֆիլի անձնական հաշվին։ Մենք ձգտում ենք վճարման գործընթացը հնարավորինս հարմարավետ դարձնել մեր հաճախորդների համար, ուստի վճարման եղանակի ընտրությունը մնում է հաճախորդին:

3․ Քանի՞ տոկոս եք պահելու ամեն պատվերից

Պատվերի ավարտից հետո 15 % պահում ենք մենք, մնացածը փոխանցում ձեզ եթե պատվերը վճարվել է քարտով։

Եթե պատվերը վճարվել է կանխիկ ամար 15 % պահում ենք մենք ձեր դրամապանակից։ Այդ իսկ պատճառով դրամապանակում պետք է որոշակի գումար անպայման լինի։

4․ Ինչպես՞ եմ ստանալու գումարը եթե վճարել են քարտով կամ դրամապանակով

Քարտով վճարելուց գումարը փոխանցվում է մեր ընկերության հաշվին, մենք ձեզ ենք փոխանցում 10 աշխատանքային օրում։ Դրամապանակով վճարելիս գումարը նստում է ձեր Պրոֆիլի անձնական հաշվին։ Դուք կարող եք գումար հանել ձեր դրամապանակից հարցումով: Գրեք մեզ «Կապ մեզ հետ» բաժնի միջոցով, և մենք 14 աշխատանքային օրվա ընթացքում գումարը կփոխանցենք ձեր հաշվին:

5․ Ինչպե՞ս են բաշխվում պատվերները

FOXIZZ հավելվածն ավտոմատ կերպով պատվեր է առաջարկում մոտակա վարորդին, ում հավելվածը միացված է "ՕՆԼԱՅՆ", և մեքենան համապատասխանում է նշված դասին (բիզնես, մինիվեն, ավտոբուս) որը հաճախորդն ընտրել է։

6․ Ինչպե՞ս ընդունել պատվերը

Դուք կստանաք ազդանշան ձեր հեռախոսի վրա: Ծանուցման մեջ կտեսնեք ուղևորության արժեքը (վարորդի զուտ եկամուտը), վճարման եղանակը, ուղևորության երթուղին քարտեզի վրա (հաճախորդի հետ հանդիպման ամսաթիվը, ժամը և վայրը) և որոշում կայացնեք ընդունել պատվերը թէ ոչ։ Դուք կունենաք 1 րոպե ժամանակ պատվերն ընդունելու կամ մերժելու համար: Եթե ցանկանում եք տեսնել երթուղու մանրամասները սեղմեք «մանրամասներ» կոճակը որից հետո կտեսնեք բոլոր անվանումները, սկիզբը, ավարտը և միջանկյալ կետերը: Ուշադիր եղեք պատվերի ամսաթվերին:

7․ Որո՞նք են «Տուր և Տրանսֆեր» ծառայության պայմանները

Դուք կարող եք ունենալ մինչև 4 միջանկյալ կետ, որոնցից մեկը կարող է օգտագործվել ճաշի համար: Յուրաքանչյուր միջանկյալ կետում վարորդը հաճախորդներին պետք է սպասի 1,5 ժամից ոչ ավելի։ Եթե ​​ուղևորները ցանկանում են ճաշել, սպասման ժամանակը կարող է լինել մինչև 2 ժամ: Սովորաբար 30-60 րոպեն բավական է, որպեսզի հաճախորդները հանգստանան այս վայրերում, բայց մենք նշել ենք առավելագույն ժամանակը։

8․ Քանի պատվեր կարող եմ ընդունել ամսվա ընթացքում՞

Սահմանափակումներ չկան։ Կարևորը մեկ պատվերը չխանգարի հաջորդին։

9․ Եթե ես արդեն պատվեր ստացել եմ, էլի՞ պատվեր կարող եմ ընդունել

Դուք չեք կարողանա պատվերներ ստանալ այն օրերի համար, որոնց համար արդեն ստացել եք ավելի վաղ:

10․ Ի՞նչ կլինի, եթե ես պատվեր չընդունեմ

Դուք իրավունք ունեք հրաժարվել պատվերից, եթե այդ օրը զբաղված եք։ Մենք որևէ սահմանափակում չենք դնում, եթե պատվերները չեք ընդունում։ Այնուամենայնիվ, նկատի ունեցեք, որ պատվերը հրաժարվելու դեպքում այն ​​կընդունի այլ վարորդ:

11․ Ի՞նչ կլինի, եթե ես պատվեր ընդունեմ և մի քանի րոպե հետո չեղարկեմ

Խստիվ արգելվում է պատվերը ընդունել և հետո չեղարկել այն։ Առաջինը՝ պատվերի չեղարկումը անհարմարություն և հիասթափություն է ստեղծում հաճախորդների մոտ, ովքեր ապավինում են մեզ և երկրորդը՝ դուք կհայտնվեք սառեցման ցուցակում։ Նախքան պատվերն ընդունելը, խնդրում ենք ուշադիր ուսումնասիրել երթուղին և գները: Միայն մանրակրկիտ քննարկումից հետո դուք կկարողանաք տեղեկացված որոշում կայացնել պատվերն ընդունել-չընդունելու վերաբերյալ: Մենք ձգտում ենք վստահելի հարաբերություններ հաստատել մեր հաճախորդների հետ, ուստի խնդրում ենք լինել ազնիվ և պատասխանատու պատվերներ ընդունելիս: Մենք վստահ ենք, որ ձեր ուշադրությունն ու հոգատարությունը կօգնի մեզ պահպանել մեր ծառայության բարձր որակը և մեր հաճախորդների գոհունակությունը:

12․ Ի՞նչ կլինի, եթե ես չեղարկեմ պատվերը, եթե հաճախորդի հանդիպմանը մնացել է 3 ժամից քիչ

Մենք հասկանում ենք, որ երբեմն առաջանում են չնախատեսված հանգամանքներ, և պատվերը պետք է չեղարկվի օբյեկտիվ պատճառներով։ Այնուամենայնիվ, նախքան ձեր պատվերը չեղարկելը, խնդրում ենք ծանոթանալ հաճախորդների սպասարկման կանոններին: Ապագայում արգելափակումից խուսափելու համար կարևոր է չխախտել հաճախորդների հետ աշխատելու կանոնները, օգտագործել անազնիվ մեթոդներ վարկանիշը բարձրացնելու համար և այլն։ Փորձեք լինել պրոֆեսիոնալ վարորդ և կատարել ձեր աշխատանքը արդյունավետ:

13․ Եթե պատվիրատուն չեղարկում է պատվերը վերջին պահին, ինձ դրա համար հասնում է մինիմում վճար՞

Ո՛չ։ Մենք հաճախորդամետ ընկերություն ենք և ձգտում ենք անել հնարավորը, որպեսզի հաճախորդները գոհ լինեն մեր ծառայություններից և որ կարևոր է` վերադառնան: Հետեւաբար, մենք չունենք չեղարկման նվազագույն վճար: Նույնիսկ եթե հաճախորդը չեղարկել է պատվերը վերջին պահին։

14․ Կա՞ սպասելավճար

Ո՛չ։ Մենք սպասելավճար չենք գանձում հաճախորդներից եթե պետք է սպասել։

15․ Եթե իմ մեքենան ճանապարհին փչանա, ինչ պետք է անեմ՞

Եթե չեք կարող ձեր ուժերով մեքենան վերանորոգել կամ կանչել այլ մեքենա կապնվեք մեզ հետ:

Ինչու՞ է հարմար FOXIZZ-ի հետ

1. 

Երթուղին հայտնի է նախապես



2.

Ցածր միջնորդավճար ծառայության համար



3.

Աջակցության ծառայությունը միշտ կապի մեջ



ԵԹԵ ԱՐԴԵՆ ՊԱՏՐԱՍՏ Ե՞Ս  ապա բեռնիր ՎԱՐՈՐԴԻ հավելվածը 


ՄԻԱՆԱԼ FOXIZZ-ին

բեռնիր հավելվածը 

Մանրամասների համար զանգահարիր` +374 77 75 42 41" target="_blank" style="color: rgb(56, 142, 60);">+374 77 75 42 41 համարի WhatsApp-ին կամ Telegram-ին։

Չմոռանաս միանալ մեր Տելեգրամյան @foxizzvarord էջին: 
Այստեղ մենք պարբերաբար հրապարակելու ենք բոլոր ընթացիկ խնդիրները, նորությունները, ինչպես նաև լինելու է տեղեկատվություն ընթացիկ սակագների և վճարման եղանակների մասին:
 

ՎԱՐՈՐԴՆԵՐԻՆ | ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ ՄԱՏՈՒՑՈՂՆԵՐԻՆ