ՎԱՐՈՐԴՆԵՐԻՆ

Հարգելի վարորդ, 

Եթե ցանկություն ունես աշխատել զբոսաշրջիկների հետ ապա գրանցվելուց նշիր միայն ՏՈՒՐԻԶՄ և ՎԱՐՁՈՒՅԹ ծառայությունները։ ՀՀ ում մենք ՏԱՔՍԻ ծառայություն չենք մատուցում, այդ իսկ պատճառով ՏԱՔՍԻ ծառայություն մի նշեք։

Ինչպես՞ են աշխատում ՏՈՒՐԻԶՄ և ՎԱՐՁՈՒՅԹ ծառայությունները։

1. ՏՈՒՐԻԶՄ ծառայությունով ձևավորվող պատվերներների երթուղին հստակ է՝ օրինակ, առաջին օրը, Օդանավակայան - հյուրանոց Երևանում, երկրորդ օրը Հյուրան - Գառնի - քարերի սիմֆոնիա - Գեղարդ - Հյուրանոց։ Եվ այսպես շարունակ։

2․ ՎԱՐՁՈՒՅԹ ծառայությունով ձևավորվող պատվերներների երթուղին ազատ է՝ օրինակ, պատվիրատուն վարձում է մեքենան ու կարող է մեկ օրվա ընթացում և Գառնի գնալ և Սևան կամ ոչ մի տեղ չգնալ մեքենան պետք է սպասի այնքան մինչև պատվիրատուն չեղարկի կամ ավարտի։

ԵԹԵ ԱՐԴԵՆ ՈՐՈՇԵԼ Ե՞Ս ԱՇԽԱՏԵԼ ԶԲՈՍԱՇՐՋԻԿՆԵՐԻ ՀԵՏ՞

Բեռնիր վարորդի հավելվածը

Հաճախակի տրվող հարցեր

Ինչպես է ինձ վճարելու պատվիրատուն՞

Հաճախորդը կարող է վճարելու կանխիկ կամ քարտով: Քարտով վճարելիս գումարը կփոխանցվի մեր հաշվին, այնուհետև մենք այն կփոխանցենք ձեր հաշվի համարին 5 - 7 աշխատանքային օրվա ընթացքում: 

Մենք ձգտում ենք վճարման գործընթացը հնարավորինս հարմարավետ դարձնել մեր հաճախորդների համար, ուստի վճարման եղանակի ընտրությունը մնում է հաճախորդին:

Քանի՞ տոկոս եք պահելու ամեն պատվերից

Պատվերի ավարտից հետո 15 % պահում ենք մենք, մնացածը փոխանցում ձեզ եթե պատվերը վճարվել է քարտով։

Եթե պատվերը վճարվել է կանխիկ ամար 15 % պահում ենք մենք ձեր դրամապանակից։ Այդ իսկ պատճառով դրամապանակում պետք է որոշակի գումար անպայման լինի։

Ինչպե՞ս են բաշխվում պատվերները

FOXIZZ հավելվածն ավտոմատ կերպով պատվեր է առաջարկում մոտակա վարորդին, ում հավելվածը միացված է "ՕՆԼԱՅՆ", և մեքենան համապատասխանում է նշված դասին (բիզնես, մինիվեն, ավտոբուս) որը հաճախորդն ընտրել է։

Ինչպե՞ս ընդունել պատվերը

Դուք կստանաք ազդանշան ձեր հեռախոսի վրա: Ծանուցման մեջ կտեսնեք ուղևորության արժեքը (վարորդի զուտ եկամուտը), վճարման եղանակը, ուղևորության երթուղին քարտեզի վրա (հաճախորդի հետ հանդիպման ամսաթիվը, ժամը և վայրը) և որոշում կայացնեք ընդունել պատվերը թէ ոչ։ Դուք կունենաք 1 րոպե ժամանակ պատվերն ընդունելու կամ մերժելու համար: Եթե ցանկանում եք տեսնել երթուղու մանրամասները սեղմեք  «մանրամասներ» կոճակը որից հետո կտեսնեք բոլոր անվանումները, սկիզբը, ավարտը և միջանկյալ կետերը: Ուշադիր եղեք պատվերի ամսաթվերին: 

Որո՞նք են «Տուրիզմ» ծառայության պայմանները

Դուք կարող եք ունենալ մինչև 4 միջանկյալ կետ, որոնցից մեկը կարող է օգտագործվել ճաշի համար: Յուրաքանչյուր միջանկյալ կետում վարորդը հաճախորդներին պետք է սպասի 1,5 ժամից ոչ ավելի։ Եթե ​​ուղևորները ցանկանում են ճաշել, սպասման ժամանակը կարող է լինել մինչև 2 ժամ: Սովորաբար 30-60 րոպեն բավական է, որպեսզի հաճախորդները հանգստանան այս վայրերում, բայց մենք նշել ենք առավելագույն ժամանակը։ 

Քանի պատվեր կարող եմ ընդունել ամսվա ընթացքում՞

Սահմանափակումներ չկան։ Կարևորը մեկ պատվերը չխանգարի հաջորդին։

Եթե ես արդեն պատվեր ստացել եմ, էլի պատվեր կարող եմ ընդունել՞

Դուք չեք կարողանա պատվերներ ստանալ այն օրերի համար, որոնց համար արդեն ստացել եք ավելի վաղ:

Ի՞նչ կլինի, եթե ես պատվեր չընդունեմ

Դուք իրավունք ունեք հրաժարվել պատվերից, եթե այդ օրը զբաղված եք։ Մենք որևէ սահմանափակում չենք դնում, եթե պատվերները չեք ընդունում։ Այնուամենայնիվ, նկատի ունեցեք, որ պատվերը հրաժարվելու դեպքում այն ​​կընդունի այլ վարորդ:

Ի՞նչ կլինի, եթե ես պատվեր ընդունեմ և մի քանի րոպե հետո չեղարկեմ

Խստիվ արգելվում է պատվերը ընդունել և հետո չեղարկել այն։ Առաջինը՝ պատվերի չեղարկումը անհարմարություն և հիասթափություն է ստեղծում հաճախորդների մոտ, ովքեր ապավինում են մեզ և երկրորդը՝ դուք կհայտնվեք սառեցման ցուցակում։

Նախքան պատվերն ընդունելը, խնդրում ենք ուշադիր ուսումնասիրել երթուղին և գները: Միայն մանրակրկիտ քննարկումից հետո դուք կկարողանաք տեղեկացված որոշում կայացնել պատվերն ընդունել-չընդունելու վերաբերյալ:

Մենք ձգտում ենք վստահելի հարաբերություններ հաստատել մեր հաճախորդների հետ, ուստի խնդրում ենք լինել ազնիվ և պատասխանատու պատվերներ ընդունելիս: Մենք վստահ ենք, որ ձեր ուշադրությունն ու հոգատարությունը կօգնի մեզ պահպանել մեր ծառայության բարձր որակը և մեր հաճախորդների գոհունակությունը:

Ի՞նչ կլինի, եթե ես չեղարկեմ պատվերը, եթե հաճախորդի հանդիպմանը մնացել է 3 ժամից քիչ

Մենք հասկանում ենք, որ երբեմն առաջանում են չնախատեսված հանգամանքներ, և պատվերը պետք է չեղարկվի օբյեկտիվ պատճառներով։ Այնուամենայնիվ, նախքան ձեր պատվերը չեղարկելը, խնդրում ենք ծանոթանալ հաճախորդների սպասարկման կանոններին:


Ապագայում արգելափակումից խուսափելու համար կարևոր է չխախտել հաճախորդների հետ աշխատելու կանոնները, օգտագործել անազնիվ մեթոդներ վարկանիշը բարձրացնելու համար և այլն։ Փորձեք լինել պրոֆեսիոնալ վարորդ և կատարել ձեր աշխատանքը արդյունավետ:

Եթե պատվիրատուն չեղարկում է պատվերը վերջին պահին, ինձ դրա համար հասնում է մինիմում վճար՞

Ո՛չ։ Մենք հաճախորդամետ ընկերություն ենք և ձգտում ենք անել հնարավորը, որպեսզի հաճախորդները գոհ լինեն մեր ծառայություններից և որ կարևոր է` վերադառնան: Հետեւաբար, մենք չունենք չեղարկման նվազագույն վճար: Նույնիսկ եթե հաճախորդը չեղարկել է պատվերը վերջին պահին։

Եթե իմ մեքենան ճանապարհին փչանա, ինչ պետք է անեմ՞

Եթե չեք կարող ձեր ուժերով մեքենան վերանորոգել կամ կանչել այլ մեքենա կապնվեք մեզ հետ:

ՄԻԱՆԱԼ FOXIZZ-ին

ԱՐԴԵՆ ՈՐՈՇԵԼ Ե՞Ս ԱՇԽԱՏԵԼ ԶԲՈՍԱՇՐՋԻԿՆԵՐԻ ՀԵՏ՞

Զանգահարիր` +374 41 19 00 15